Kodėl naudinga minti dviratį po vandeniu?

Atostogų Parkas Palanga

1. Tai Jums padės sudeginti 800 kalorijų per valandą

Dviračio po vandeniu treniruotės – tai ne tik malonus laisvalaiko praleidimo būdas, bet ir naudinga mankšta, padedanti atsikratyti papildomo svorio.Dviratis po vandeniu paprastai apsemia žmogaus kūną maždaug iki viršutinės juosmens dalies. Taip apatinei kūno daliai sukuriamas pasipriešinimas ir padidinama apkrova kojų raumenims. Valandą minant dviratį po vandeniu sudeginama apie 800 kalorijų. Taip pat su aktyvinama kraujotaka ir papildomi riebalai iš kūno pašalinami daug greičiau..

2. Padeda atsikratyti celiulito

Ši aktyvi treniruotė padeda kovoti su celiulitu ir palaipsniui jo atsikratyti. Minant dviratį po vandeniu kojos yra masažuojamos minimo metu sukuriamos trinties, kuri yra du kartus didesnė nei minant įprastą dviratį. 

Vandens pasipriešinimo ir judėjimo prieš ir palei raumenį sukurtas natūralus masažas ir pagerinta kojų giliųjų ir postulacinių (svarbių kojų ir nugaros raumenų grupių, padedančių išlaikyti tinkamą laikyseną) raumenų kraujotaką. Tai pagerina odos būklę bei visą limfinės sistemos veiklą, todėl minti dviratį po vandeniu yra puikus ir efektyvus būdas norint atsisveikinti su celiulitu.

3. Mažina apkrovas sąnariams

Sąnarių skausmus kenčiantys žmonės dažnai net nenori pagalvoti apie dviračio minimą, tačiau išbandę dviratį po vandeniu džiaugiasi ir vis grįžta prie šio pratimo. Kodėl? Dėl vandens sukuriamos nesvarumo būsenos ir natūralaus kūno masės svorio sumažėjimo vandenyje sąnariai yra daug mažiau apkraunami, nors raumenys dirba efektyviai. Tai puiki alternatyva vyresnio amžiaus žmonėms ir žmonėms, kenčiantiems sąnarių skausmus..

4. Gerina kraujo apykaitą
Hidrostatinis spaudimas vandenyje gerina kraujo apykaitą bei cirkuliaciją, suteikia daugiau energijos, suaktyvina raumenų veiklą ir padeda sumažinti nuovargį kojose. Spaudimas vandenyje mažina arterinį spaudimą ir taip yra pagerinama kraujo apytaka apatinėje kūno dalyje. Tai puiki mankšta jei norite, kad Jūsų kojos būtų lengvos.

5. Nesukelia sąnarių skausmo

Minant dviratį po vandeniu nejaučiamas sąnarių skausmas ar diskomfortas. Šis treniruoklis – puiki alternatyva žmonėms, kurie yra patyrę judėjimą ribojančias traumas. Ši treniruotė padeda išvengti tolimesnės žalos sąnariuose, kauluose ar raumenyse, paprastai patiriamos užsiimant dviračių sportu, todėl tai puikus būdas sustiprinti kūną ir neatnaujinti traumos.

6. Padeda sumažinti stresą ir gerina miego kokybę

Po treniruotės dviračiu vandenyje sumažinamas stresas, gerėja miego kokybė, laikysena, lavinamas lankstumas.

7. Didina širdies ir kraujagyslių sistemų ištvermę

Būnant vandenyje širdies plakimo dažnis sumažėja apytiksliai 10 procentų. Mankštinamasi intensyviau, bet mažesniu širdies plakimo dažniu, todėl gerinama širdies bei kraujagyslių sistemų ištvermė.

8. Gerina kvėpavimą

Taisyklingas kvėpavimas yra būtinas bet kokiai treniruotei. Įkvėptas oras stimuliuoja kraujotaką ir perneša deguonį į raumenis. Tai padidina treniruotės efektyvumą. Treniruojantis vandenyje nepritrūksta oro, o tai padeda išmokti geriau kontroliuoti savo kvėpavimą ir lavinti taisyklingo kvėpavimo įgūdžius.

9. Lavina lankstumą

Plūduriavimas vandenyje leidžia sąnariams judėti platesne amplitude nei ant žemės. Tokiu būdu lavinamas lankstumas, lengviau atsistatyti po intensyvaus bėgiojimo ar kitų treniruočių. Paspartinamas gijimo ir atsigavimo po traumų procesas.

10. Papildo plaukojimo naudą
Paplaukiojus baseine, o po to minant dviratį po vandeniu, leidžiama švelniai sumažinti apkrovas raumenims, taip padidinant plaukiojimo efektyvumą.